Ahad, 2 Disember 2012

DULU N KINI

 DULU,,,,,suami selalu kutuk aku makan macam BAPAK JANTAN~HEHEHEH...sekarang dia        pulak    risau...aku makan mcm model...kah2, bukan i x makan ok...tapi disiplin makan...

DULU  aku x suka senaman..tapi sekarang makin suka senaman, badan cergas, kulit pom cantik, toksik dari badan pom keluar seiring dengan keluarnya peluh time bersenam...memang best..bila badan berpeluH, sbb senaman...biasa aku berpeluh time makan!

DULU...aku suka tido,,mlm aku boleh tido, siang aku boleh tido...tido sikit 2 normal ni sangat banyak....sekarang,,,aku da kurang tido...sbb dulu..bila kekenyangan....akan mengantuk~then tido...nikmat woooo........

DULU nak solat pom..susah, sebab badan gemuk sangat2..susah nak rukuk, susah nak bangun,.sekarang da rasa, senang..alhamdulillah...

DULU, aku suka duduk...sbb x larat berdiri lama2...sekarang aku suka bergerak...kurang da lenguh2 kaki..alhamdulillah

DULU laki kutuk..nk bagi aku sedar, n sakit hati..tapi sebab  nak makan...lantak la..nk kutuk..ada gak sebesar kuman..KESOT, hati...huhuhu...sekarang dia PUJI....


   KAN saya cakap,,,saya suka duduk..ni la keja saya...duduk...ni la time 93.7...gambar ni pom dimbil    dalam album kawan..x tahu pun dia buh dalam fb..terlihat..kalau nak harap aku ambik..x ambik wei...LAKI 2..COMEL! SEGAN....hehehehhehe....ni masa bulan 5 ritu..time g berkelah...sempena hari guru...2012...BELAKANG 2, SIR...SEDANG MEWARNA...MENANG BEB!


  LAGI DASYAT AKU WEIIIIIIIIIII...SEBAB AKU ni tukang masak sambilan..g mana2 pun..ni tempat aku suka weiiiii...PATUT la budak tnya....CIKGU MENGANDUNG KE?HAdoi...soalan u ollss..jujur


             NI aku....2 minggu lepas cuti sekolah....hehhehehe....dalam 16 NOVEMBER gitu
             TUDUNG POM....sama..hiihihihi...SEBAB AKU SUKA BIRU...kwn2 dekat mesti tau...
                              obses ku pada biru!

 itu semua DULU....time aku berat maksimum 93.7 KG....sekarang..time aku...82 KG...MCM MANA agaknya...kalau aku da 60 kg.....OH ALLAH, PERMUDAH URUSAN KU....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan