Ahad, 2 Disember 2012

AMARAN


                      KALAU X DIET BETUL-BETUL JANGAN AMBIK YE
                           
                     JANGAN BELI YE(MAHAL! sian mak ayah, suami  diri sndr cari duit)

                     SAYANG DUIT , membazir jadinya kalau x diet dgn disiplin...

                     SERUIS SAYA CAKAP...DIET KENA DISIPLIN
   
                    BARU MENJADI (IKUT PLAN DIET SD2) BUKAN X MAKAN YE
                       
                   KALAU IKUT BERJAYA (I'ALLAH)

                   Saya mampu, anda mesti mampu (orang-orang terdekat, ibu, ayah, sibling,          
                   HUSBAND N KAWAN2 BAGI dorongan), bagi dorongan,,,,,.....
                  bantu kami..supaya tidak cepat putus asa..jangan dikeji..mental jadinya...
                  saya yang  kebal hati bila di sindir,,,ada jugak sekelumit terguris,,
                  kalau yang hati rapuh...berjurai air mata beb...bernanah hati u!!!

                 SAYA X AKAN CAKAP BETAPA MUDAH Untuk kurus ye, 
                 SUPAYA U OLLS BELI 

                 SEBAB,, SAYA MAHU KEBERKATAN DALAM BERBISNES, 

                 WALAUPUN  SUKA2, SAMBIL2 SAYA MINUM....


                      TAPI yang boleh saya katakan,,,SD 2 memang membantu,

                      bagi yang ingin dibantu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan