Khamis, 21 November 2013

TERATAK RUBISHA 2013 (RUBI&SHARIF)

       
 Alhamdulillah syukur kepadamu ya Allah, selawat dan salam untuk junjungan nabi             Muhammad saw..kerana telah memudahkan urusan kami untuk memiliki 
 sebuah kediaman kecil di kampung sendiri..semua ini adalah rezeki dari Allah untuk saya               seisi keluarga,impian semanjak kecil untuk memiliki rumah di sini dimakbulkan oleh Allah,             paling bersyukur segala urusan jual beli rumah ini dipermudahkan oleh Allah dengan cukup             senang....walaupun hanya lah sebuah rumah yang terletak terpencil di sebuah kg, iaitu KG AUR TELONG, BACHOK KELANTAN...tapi saya cukup teruja, seronok, gembira dan sangat2 bersyukur....kenapa semua perasaan itu wujud????tidak dapat lagi untuk saya jelaskan di sini sebab-sebab keterujaan memiliki rumah ini...banyak nostalgia kehidupan saya bermula di sini, nostalgia kejayaan saya bermula di sini....I'Allah, suatu hari saya akan bercerita mengapa dan kenapa saya sangat teruja memiliki rumah ini....walaupun ianya bukan segah rumah orang lain....NOSTALGIA yang saya ujakan....tq untuk suami kecintaan saya...bertoleransi dgn saya untuk memiliki rumah di Bachok...INI hadiah anivesarry ke 6 utk saya! dan saya berazam untuk menjadi ratu yang solehah utk abg.tq abg....


         
                                                       TERATAK RUBISHA 2013



Tiada ulasan:

Catat Ulasan